Fullt upp

Men alltså, det var väldigt vad dåligt jag uppdaterar här på bloggen! Men det finns en enkel förklaring. Hästandet har legat på is ganska mycket nu i sommar, dels för att de är på bete 3,5 km bort och dels för att jag har hittat på mycket annat. Bland annat har vi jobbat på här hemma på gården med alla projekt. Detta är ju egentligen tänkt som en hästblogg, men jag har fått bra respons tidigare när jag skrivit om gårdspyssel och projekt, och eftersom just det är en stor del av vad mitt liv består av just nu så tänker jag att jag kan dela med mig av det istället, så blir det i alla fall någon typ av uppdatering här! 
 
Detta är ett av alla projekt vi har pysslat med i sommar: fasadbyte på uthuset och stallet. Här kommer lite bilder på hur det såg ut innan vi började.
 
 
För dig som är intresserad av såna här inlägg så finns det fler på min andra blogg, som egentligen var en privat blogg tänkt för vänner och familj som var nyfikna på hur det går med vår renovering och upprustning av gården. Men nu har jag tagit bort lösenordet så det är bara att klicka in här om du är nyfiken! 
 
På återseende!

Kommentera här: