Life update

Jag tror att jag har fått en bra idé, för att kunna hålla igång denna blogg bättre än vad jag gjort hittills. Jag tänker helt enkelt ändra inriktning lite, från en ren hästblogg till mer av allt ur mitt liv. Eftersom hästandet går lite i perioder och det är svårt att tvinga fram intressanta hästrelaterade inlägg, så tror jag att detta blir en bättre lösning!
 
Min mobil har verkligen ingen bra kamera, men här kommer några bilder fotade med den i alla fall - ett urklipp ur mitt liv från de senaste månaderna:
 
Klyver ved inför vintern. Mm, ute i god tid, vi vet...
 
Fin utsikt från köksbordet ❤
 
Lånade hem en minilastade häromveckan. Skrapade på "plattan" i hagen, den hårdgjorda yta där hästarna får mat och vatten. Vi hann även mocka ut bädden ur lösdriften och tömma inne i hela logen. Mer om det kommer i ett separat inlägg!
 
 
Myser i solen ❤
 
En liten ridtur med Bluebell i paddocken!
 
Sötisar! 
 
Kompisar ❤
 
Bluebell och Golden tog förväl av lösdriften innan de flyttade till sommarbetet. Nästa gång de kommer hit ser den förhoppningsvis helt annorlunda ut. Detta är ett av sensommarens/höstens projekt, som måste bli klart innan hästarna kommer hem från betet, annars har de ingenstans att ta vägen... Känner pressen!
 
På återseende!

Kommentera här: